Linkek a témában:
6,5 litert fogyasztott a teszt alatt szemben az EU-ciklus szerint megadott 1,2 l/100 km értékkel
Az Ampera ugyan nem a magyar piac igényei szerint készült, de mégis remekül kiszolgálhatná a hazai jellemző egyautós családi igényt. Ha nem kerülne 44 ezer euróba
Közlemények, tapasztalatok és kérdések az Ampera körül
Az írás nem teszt, (sőt tartózkodtunk bármely saját vélemény alkotásától, megfogalmazásától). Rövid találkozás az Amperaval, s a róla kiadott és összegyűjtött adatok és közlemények csokorba gyűjtése, hogy az érdeklődők teljesebb képet kaphassanak az autóról, s megfogalmazhasák saját kérdéseiket.
Kipróbáltuk és felvillanyozódtunk.
A villanyautók ideje még nem jött el, de fénylik az alagút végén valami, ez az Opel Ampera. Kész van, itt van, teljesen autó és teljesen környezetbarát. A hatótávnövelő benzinmotorral ellátott villanyautóval forradalmi változások indulnak meg az autópiacon.
Kompromisszumok nélkül az igazi
Jó autó jó időben – az Opel szerint ez lenne maga az Ampera. Nem rugaszkodtak messze a realitásoktól: ez valóban jó autó. Az időzítés több mint tökéletes, de mindez hiába, ha ennyiért nem lesz, aki megvegye.
Miss Július
Imádom az Amperát, meg csodálom is, de úgy, mint egy Playboy-modellt. Tudom, sosem lesz az enyém. Annyit azért nem ér! (Van már kalkulált ára, és ez több mint 12 millió forint!)
Chevrolet Volt, most Opel lett. Ily módon ismeretségem az Amperával már több mint egy évre nyúlik vissza
Az Astra Impuls-szal, majd az 1996 és 1999 között gyártott EV1-el megkezdett menetelést most az Opel komoly alapokra ülteti s hárompilléres forradalmi stratégiába kezd.